De Vijverhof heeft ruim 350 gekwalificeerde en gedreven medewerkers. Van zorgprofessionals tot vrijwilligers. Het woonzorgcentrum biedt o.a. intramurale zorg, thuiszorg en dagbesteding. Ook heeft het een belangrijke functie voor de inwoners van Capelle. Het brede aanbod sociale activiteiten is voor iedereen toegankelijk.
Hoe werf je enthousiaste talenten in een markt die steeds krapper lijkt te worden? Een uitdaging voor veel zorgorganisaties. Aan qlant de vraag hier een effectieve oplossing voor te vinden. De uitdaging ligt bij het uitbeelden van de unieke kenmerken van deze relatief compacte organisatie. En te zorgen voor voldoende zichtbaarheid in een ideale mix.
We zijn gestart met een passend concept en thema’s. qlant kent De Vijverhof al vele jaren, maar niemand weet meer over deze organisatie dan de eigen medewerkers. Door de kernwaarden en unieke kenmerken samen te bespreken, zijn we tot veel nieuwe inzichten gekomen. Inzichten die op dat moment nog onderbelicht werden ingezet binnen de communicatie. Een aantal duidelijke kenmerken laat zien waar De Vijverhof voor staat.
Via een campagne verspreiden we dit sterke merk op plaatsen waar veel potentiële talenten zich dagelijks bevinden. Niet een veel mooier verhaal, maar het echte verhaal. Dit via digitale zichtbaarheid bij o.a. de metro en invalswegen. Ook via offline advertenties en slimme ingezette content via online marketing, waarin je letterlijk een inkijkje krijgt in de cultuur van De Vijverhof. Op deze manier verleiden wij zoveel mogelijk werknemers om in contact te komen met het woonzorgcentrum.
Samen met o.a. de afdeling HR van De Vijverhof in Capelle aan den IJssel hebben we een effectieve campagne neergezet. Vanuit concept en thema, in een prachtige mix van media en middelen. Om zowel studenten, mensen met ervaring als zij-instromers te enthousiasmeren. Mede door deze communicatie is de traffic enorm toegenomen en kwamen er cv’s van goede kwaliteit binnen.
qlant bouwt sterke merken. Voor elke onderneming, instelling of organisatie die snapt dat identiteit is wat je bent en imago is wat je verdient. Iets voor jou? Laten we dan samen iets opbouwen. We maken graag kennis.