De vier imago-bouwstenen kun je samen of afzonderlijk van elkaar inzetten. Misschien is je merkimago al prima, maar wil je graag de vinger aan de pols houden. Of misschien moet je je merk nog helemaal van de grond af opbouwen. In welke fase je merk zich ook bevindt, met de imago-bouwstenen van qlant zet je echt iets stevigs neer.
Waar staat je merk en waar wil je met je merk naartoe? Met de qlant imago analyse® brengen we het huidige of gewenste imago van je merk in beeld en bespreken we samen welke stappen nodig zijn om verder te bouwen aan een sterk merk en een solide reputatie.
Je merk staat in de startblokken. Nu is het zaak te gaan bouwen aan je merkimago. We creëren een overall communicatieconcept, een look & feel en een tone-of-voice. Passend bij de identiteit van je onderneming, je merk en je doelgroep.
In deze fase bouwen we verder aan het imago van je merk. We vertalen de lange termijnstrategie in een concrete aanpak gericht op merkimpact, herkenbaarheid, onderscheidend vermogen en aantrekkingskracht; online en offline.
Je merk zit in de lift. Nu is het belangrijk om te blijven monitoren en bij te sturen. We gebruiken de opgebouwde ervaring, kennis en inzichten om het succes van je merk verder te vergroten en zetten feitelijke informatie om in nieuwe kansen.
De diversiteit in mijn werk is geweldig. Van het bezoeken van klanten tot aan het schrijven van boeiende content en het begeleiden van projecten van begin tot eind. Ik geniet ervan om alle ballen in de lucht te houden en het aanspreekpunt te zijn voor verschillende projecten. Het is mijn kracht om alles in goede banen te leiden en elk project tot een succesvol einde te brengen.
qlant bouwt sterke merken. Voor elke onderneming, instelling of organisatie die snapt dat identiteit is wat je bent en imago is wat je verdient. Iets voor jou? Laten we dan samen iets opbouwen. We maken graag kennis.