Vanuit het al eerder ontwikkelde merkcommunicatieconcept zetten we nu de volgende stap in het laden van je merk. We zetten beproefde marktstrategieën in en gaan multidisciplinair aan de slag met je merk. Zowel online als offline. Denk daarbij aan het laden van je merk in arbeidscommunicatie of de communicatie met specifieke doelgroepen op specifieke locaties. Van beurs tot winkelvloer en van persoonlijke e-mailings tot het trainen van je klantcontactcentrum.
Je merk krijgt niet alleen meer bekendheid, het krijgt vooral ook meer aantrekkingskracht. Dit komt doordat je consequent en consistent dezelfde boodschap communiceert in elke uiting die je doet. Door waar te maken wat je met je merkpropositie belooft, wordt het merkimago sterker en je reputatie beter. In deze fase claim je een eigen unieke positie in het merk-markt domein.
Waar staat je merk en waar wil je met je merk naartoe? Met de qlant imago analyse® brengen we het huidige of gewenste imago van je merk in beeld en bespreken we samen welke stappen nodig zijn om verder te bouwen aan een sterk merk en een solide reputatie.
Je merk staat in de startblokken. Nu is het zaak te gaan bouwen aan je merkimago. We creëren een overall communicatieconcept, een look & feel en een tone-of-voice. Passend bij de identiteit van je onderneming, je merk en je doelgroep.
In deze fase bouwen we verder aan het imago van je merk. We vertalen de lange termijnstrategie in een concrete aanpak gericht op merkimpact, herkenbaarheid, onderscheidend vermogen en aantrekkingskracht; online en offline.
Je merk zit in de lift. Nu is het belangrijk om te blijven monitoren en bij te sturen. We gebruiken de opgebouwde ervaring, kennis en inzichten om het succes van je merk verder te vergroten en zetten feitelijke informatie om in nieuwe kansen.
qlant bouwt sterke merken. Voor elke onderneming, instelling of organisatie die snapt dat identiteit is wat je bent en imago is wat je verdient. Iets voor jou? Laten we dan samen iets opbouwen. We maken graag kennis.