Communicatie voor sterke merken in de agri

Smaakvolle communicatie met een bite

De agri & foodindustrie staat voor forse uitdagingen. De huidige voedselketen is niet in staat om de snel stijgende wereldbevolking te voorzien van voedsel. Dat vraagt om technologische innovaties én om smaakvolle communicatie, die rekening houdt met marktontwikkelingen, klimaatvraagstukken en toenemend consumentenbewustzijn.

Wat wilt u bereiken met communicatie of uw merk?

Van het land naar het bord van consument; dát is het speelveld waarop ondernemers in de agri & foodindustrie actief zijn. In die dynamische wereld van voedsel produceren, verwerken en distribueren neemt qlant een unieke positie in. Wij staan met onze voeten in de klei en ontwikkelen communicatie met een bite waar je vanzelf trek van krijgt.

onze werkwijze

Thuis in elke schakel van de keten

Of het nu gaat om de boer die zijn producten wil promoten, de producent die innovaties over het voetlicht wil brengen of de retailer die klanten wil binden; qlant voelt zich in elke schakel van de keten thuis. We verkennen de markt, zetten strategisch en conceptueel de juiste lijnen uit, ontwikkelen smaakvolle marketing- en communicatie-uitingen en vergeten daarbij de goede contacten met de pers niet.  

John

Praktische kennis en ervaring

“Ik ken de agri & foodsector door en door. Vooral het innovatieve karakter spreekt mij aan en past bij mijn avontuurlijke aard. Ik heb nationaal en internationaal bij heel veel bedrijven in de keuken of op het land mogen meekijken. Dat leverde een schat aan praktische kennis en ervaring op die ik bij qlant inzet voor uiteenlopende opdrachtgevers. Ik ben kritisch maar ook hands-on, met als doel innovatieve producten, merken en bedrijven een stapje verder brengen.”

mail John

Wie gingen je voor? 

Wij, Qlant, hebben ruime ervaring met projecten in agri. Denk hierbij aan branding, strategie, onderzoek, fotografie en portretten. 

Zullen we samen iets opbouwen?

qlant bouwt sterke merken. Voor elke onderneming, instelling of organisatie die snapt dat identiteit is wat je bent en imago is wat je verdient. Iets voor jou? Laten we dan samen iets opbouwen. We maken graag kennis.

mail ons