Er wordt te weinig gebouwd, de bouwkosten rijzen de pan uit en daarbij zijn ook de huren en hypotheekrentes enorm gestegen. Alleen maar slecht nieuws dus? Niet als het aan de communicatiespecialisten van qlant ligt.
Of je nu de transformatie van een kantoor naar woonbestemming onder de aandacht van omwonenden wil brengen, de dialoog aan wil gaan met je huurders of potentiële huizenzoekers wil enthousiasmeren voor de komst van een nieuwbouwproject: open communicatie is het sleutelwoord in vastgoedland. Online, offline en op locatie.
Vanuit een goed doordachte strategie en een uniek concept zetten wij elk project op geheel eigen wijze in de markt. We denken mee over gebiedscommunicatie en herbestemmingen, begeleiden participatietrajecten en ontwikkelen een scala aan middelen en media. Van verkoopbrochure tot projectwebsite, van bewonersbrief tot bannercampagne en van bouwbord tot koop- en huurevenementen op locatie.
“Elk project en elke doelgroep is weer anders. We starten onze samenwerking dan ook graag met een brainstorm. Zodat de communicatie-uitdaging helder wordt en we volgens een duidelijk concept en een gedegen planning aan de slag kunnen gaan. Creativiteit staat daarbij altijd centraal. Voor ons is dat hét fundament onder succesvolle vastgoedcommunicatie.”
Wij, Qlant, hebben ruime ervaring met projecten in vastgoed. Denk hierbij aan branding, strategie, onderzoek, fotografie en portretten.
qlant bouwt sterke merken. Voor elke onderneming, instelling of organisatie die snapt dat identiteit is wat je bent en imago is wat je verdient. Iets voor jou? Laten we dan samen iets opbouwen. We maken graag kennis.